• وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا

انگشتر فیروزه نیشابور مردانه


نام:
ایمیل:
پیغام:
کد مقابل را وارد کنید ...
آخرین اخبار و مطالب
چهار شنبه 07 شهریور 1403

سنگ فیروزه از سنگ‌های گرانبهای طبیعت به شمار می‌آید که با رنگ آبی زیبای خود در ساخت جواهر آلات به کار می‌رود. فیروزه زنده خاصیت و زیبایی خود را حفظ کرده و بسیار ارزشمند است. در این مقاله نکات مهمی را در مورد تفاوت سنگ فیروزه زنده و مرده بیان میکنیم و روش‌های مراقبت از آن را توضیح میدهیم. با مطالعه این مطلب می‌توانید از سنگ فیروزه خود به خوبی محافظت نمایید.

بیشتر بخوانید
پنج شنبه 01 شهریور 1403

دعای شرف الشمس، یکی از میراث‌های معنوی ارزشمند است که بسیاری از مردم برای افزایش رزق، گشایش در امور زندگی و دفع بلاها به آن اعتقاد دارند. این دعا که به امام علی (ع) منسوب است، در نوزدهمین روز از ماه فروردین با آداب و رسوم خاصی بر روی سنگ عقیق زرد یا مایل به زرد حکاکی می‌شود.

بیشتر بخوانید
چهار شنبه 24 مرداد 1403

وقتی نگاهی به یک انگشتر دست‌ساز می‌اندازیم، اولین چیزی که چشمان ما را جلب می‌کند، حکاکی‌های زیبا و معنوی روی آن است. این حکاکی‌ها، به گونه‌ای است که به ذهن و قلب آدمی نفوذ می‌کنند و هنر و زیبایی دست‌ساز بودن آن انگشتر به شدت تأثیرگذار است. اما آیا می‌دانید که مناسب‌ترین و بهترین ذکر روی انگشتر عقیق یا دیگر انگشترها نظیر فیروزه کدام است؟ در ادامه ما انواع ذکر انگشتر را بررسی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید
پنج شنبه 28 تیر 1403

دعای شرف الشمس، یک دعای بسیار مورد احترام در دین اسلام است و در تاریخ نوزدهم شعبان برای طلب روزی و برکت خوانده می‌شود. در کنار این دعا، سنگی به نام سنگ شرف الشمس استفاده می‌شود که به گفته امامان معصوم (ع) منجر به اثربخشی بیشتر دعا می‌شود. امروزه این سنگ غالبا در انگشتر به کار می‌رود و با نمادهای مخصوص، حکاکی می‌شود. در این مقاله، ما به بررسی معناهای چندگانه دعا شرف الشمس، ویژگی‌های عرفانی سنگ آن و قدرت نمادین انگشتر شرف الشمس می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید
DNN