• وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا

فهرست عناوین:

انگشتر فیروزه عجمی، نگین سنگ های ایرانی

فیروزه عجمی چیست؟

خواص انگشتر فیروزه عجمی

خرید انگشتر فیروزه مدل عجمی

قیمت انگشتر با سنگ فیروزه عجمی

فروشگاه حجره شوشتری عرضه کننده انگشتر فیروزه عجمی


 انگشتر فیروزه عجمی، نگین سنگ های ایرانی

یکی از معروف ترین و قدیمی‌ترین سنگ‌های زینتی در جهان، انگشتر فیروزه عجمی یا پارسی است. این سنگ شهرتی جهانی و قدمت بسیار زیادی دارد. دلیل نامگذاری این سنگ خاص با پسوند عجمی یا پارسی به این دلیل است که تنها معادن تولید کننده آن در جهان با این کیفیت و خواص، در ایران می‌باشد. به همین جهت بسیاری از افراد در جهان، ایران را با رنگ فیروزه می‌شناسند.

بازار تقاضای انگشتر فیروزه عجمی بسیار زیاد است و افراد بسیاری در این زمینه وارد شده اند؛ البته این امری طبیعی است که هر چیزی شهرت و محبوبیت بالایی داشته باشد، بازار تقاضای آن نیز زیاد خواهد شد. به همین جهت اگر از طرفداران و علاقه مندان به این سنگ خاص و انگشتر آن هستید، در این مطلب همراه ما باشید تا با بهترین محصولات موجود از این سنگ آشنا شده و در صورت تمایل آنها را بدست آورید.

خرید انگشتر فیروزه عجمی

فیروزه عجمی چیست؟

فیروزه سنگ بسیار زیبایی است که از قدیم الایام نماد پادشاهان و بزرگان ایرانی بوده است. انگشتر فیروزه عجمی در دوران پادشان صفوی و قاجار، از نمادهای سلطنتی نیز محسوب می‌شده است. این سنگ به قدری خاص است که رنگ آن، به رنگ فیروزه‌ای شناخته می‌شود و جایگاهی ویژه‌ و رنگ مستقلی را برای خود به دست آورده است. اما در دنیای فیروزه‌ها، مدل عجمی مرغوب‌تر از دیگر مدل‌ها است. برای اینکه بدانید فیروزه عجمی چیست و راه های شناخت آن را به دست آورید، تنها کافی است به سنگ نگاه کنید!

فیروزه‌ عجمی، سنگی صاف و خالص می‌باشد که هیچگونه رگه ای ندارد. دقیقاً مانند زمانی که آسمان، صاف و آبیِ یکدست است. این فیروزه ارزش مادی و معنوی بسیار زیادی دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های فیروزه عجمی این است که تحت شرایطی خاص پررنگ تر شده و زیباتر می‌شود. فیروزه‌های دیگر مانند شجر و ... دارای رگه هایی به اشکال مختلف بوده و به راحتی قابل تشخیص می‌باشند. اما تشخیص فیروزه عجمی کار ساده ای نیست.

خواص انگشتر فیروزه عجمی

بسیاری از افراد از انگشتر تنها برای زینت استفاده نمی‌کنند بلکه آنها به دنبال خواص و ویژگی‌های انگشتر نیز هستند. خواص انگشتر فیروزه عجمی از دلایلی است که محبوبیت و شهرت آن را چند برابر کرده است. این خواص آنقدر زیاد است که در بسیاری از احادیث و روایات اسلامی نیز به آن اشاره شده است. به عنوان مثال گفته شده است که امیرالمومنین امام علی (علیه السلام)  چهار انگشتر در دستان خود می‌کردند که یکی از آنها فیروزه بوده است و به نقل از خود این امام بزرگوار، برای گشایش در امور و نصرت و یاری‌اش از آن استفاده می‌کردند. در روایت آمده است که امام موسی بن جعفر (علیه السلام) انگشتر فیروزه‌ای در دست داشتند که روی آن عبارت " الله الملک" نوشته شده بود.

در روایات و احادیث اسلامی خواص ویژه‌ای برای انگشتر فیروزه اصل شمارش کرده اند. از جمله مهترین این خواص می‌توان به فتح و پیروزی در چالش‌ها، گشایش در امور، افزایش رزق و روزی و برکت، دوری از فقر، تقویت ایمان، دوری از چشم زخم و آثار حسادت، رفع بلاهای آسمانی و زمینی و تاثیر در استجابت دعا اشاره کرد. اما به جز این موارد، خواص دیگری برای فیروزه عنوان شده است. این سنگ به دلیل شکل گیری متفاوتی که دارد و همچنین وجود منابع زمینی و انرژی‌های مثبت داخلی، تاثیر بسیار زیادی بر فرد می‌گذارد. انرژی شگفت انگیز موجود در فیروزه بر چاکراهای بدن تاثیر گذاشته و از این طریق خواص خود را منتقل می‌کند.

برخی دیگر از خواص فیروزه عجمی

  • تقویت گردش خون
  • ایجاد آرامش اعصاب
  • تنظیم ضربان قلب
  • ضد افسردگی و ناراحتی
  • ایجاد حس اعتماد به نفس
  • ایجاد انرژی مثبت و تقویت سیستم ایمنی بدن
  • افزایش وسعت دید (با کشیدن آن روی چشم)
  • تقویت نور چشم

بهترین قیمت انگشتر فیروزه عجمی

خرید انگشتر فیروزه مدل عجمی

خرید انگشتر فیروزه عجمی فرایندی قابل ملاحظه و دارای اهمیت است. همانطور که در ابتدای متن اشاره کردیم، دستان زیادی در خرید و فروش این محصول وجود دارند که بازار را برای علاقه مندان از لحاظ کیفیت و اصالت محصول دچار نا‌امنی کرده اند. در هنگام خرید انگشتر با سنگ فیروزه عجمی باید از اصل بودن و زنده بودن سنگ آن اطمینان حاصل کنید. اگر به دنبال راه های تشخیص نمونه اصلی از تقلبی هستید، باید گفت که به نتیجه ای نخواهید رسید؛ چراکه راه‌های تشخیص این امر دشوار بوده و نیاز به تجربه بسیار زیاد در زمینه انواع فیروزه های مختلف دارد. حتی اگر در اینترنت جستجو کنید و راه های مختلف را هم امتحان کنید باز هم نمی‌توانید به صورت کامل از اصل بودن یا نبودن این سنگ اطمینان حاصل فرمایید. از طرفی اگر به دنبال خواص و ویژگی‌های فوق العاده این انگشتر هستید، تنها باید از نسخه اصل آن استفاده کنید.

پیدا کردن انگشتر فیروزه عجمی اصل تنها یک راه دارد. شما باید فروشنده ای معتبر و قابل اعتماد پیدا کنید. با این کار دیگر لازم نیست نگران انگشترهای تقلبی باشید. فروشنده معتبر می‌تواند فیروزه عجمی اصل و زنده را در قالب رکاب‌های جذاب و حرفه‌ای در اختیار شما قرار دهد. به این صورت قطعاً از خرید خود لذت خواهید برد.

قیمت انگشتر با سنگ فیروزه عجمی

احتمالاً می‌دانید قیمت انگشتر فیروزه عجمی با کیفیت اصلی، بیشتر از دیگر انگشترها است. این محصول، از ارزشمندترین انگشترهای تزئینی به شمار می‌رود که خواص فوق العاده ای را برای صاحب خود به ارمغان می‌آورد. البته برای اینکه بتوانید این انگشتر را با قیمت مناسب و واقعی خریداری کنید باید به یک نکته مهم نیز توجه کنید. فروشنده می‌تواند تاثیر بسیار مهمی در قیمت انگشتر داشته باشد. با حذف واسطه‌ها و دلال‌ها می‌توانید با قیمتی بسیار مناسب تر، انگشتر را خریداری کنید؛ برای این موضوع به فروشنده‌ای نیاز دارید که با کمترین واسطه ها این سنگ ارزشمند را دریافت کرده باشد. اگر چنین فروشگاهی را نمی‌شناسید، به پیشنهاد ما دقت کنید.

فروشگاه آنلاین خرید فیروزه عجمی

فروشگاه حجره شوشتری عرضه کننده انگشتر فیروزه عجمی

اگر به دنبال خرید انگشتر فیروزه عجمی مردانه هستید ولی نمی‌توانید به هر فروشنده ای اعتماد کنید، خرید از فروشگاه حجره شوشتری را تجربه کنید. این فروشگاه قدیمی، اعتبار خود را از اعتماد مشتریان به دست آورده است. حجره شوشتری را می‌توان یکی از اصلی‌ترین مراکز توزیع فیروزه عجمی اصل دانست. برای کسب اطلاع از آخرین قیمت‌ها با ما در ارتباط باشید.

 


نام:
ایمیل:
پیغام:
کد مقابل را وارد کنید ...
آخرین اخبار و مطالب
چهار شنبه 17 آبان 1402

در این مقاله با سنگ فیروزه اصل آشنا خواهیم شد و خواهیم دانست که چگونه اصل یا تقلبی بودن آن را تشخیص دهیم.

بیشتر بخوانید
جمعه 25 فروردین 1402

اگر به دنبال درخشان کردن مجدد محصولات ساخته شده از نقره هستید، با ما همراه باشید تا با 8 روش مختلف تمیز کردن نقره در خانه آشنا شوید.

بیشتر بخوانید
دوشنبه 21 فروردین 1402

اگر می‌خواهید بدانید که قرار گرفتن انگشتر در هر انگشت چه معنایی دارد، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا در مورد معنای هر یک نکاتی را خدمت شما بیان کنیم.

بیشتر بخوانید
پنج شنبه 20 بهمن 1401

نقره یکی از انواع متریال‌های فلزی است که برای ساخت بسیاری از زیورآلات مورد استفاده قرار می‌گیرد. نقره می‌تواند جایگزین مناسبی برای طلای گران‌قیمت این روزها باشد. این درحالی است که کیفیت نقره نیز بسیار بالا بوده و افراد می‌توانند به راحتی اقدام به خرید ست نقره با قیمت های مناسب کنند.

بیشتر بخوانید
DNN