• 1143
  • 307 مرتبه
آشنایی با ۷ نوع سنگ ماه تولد خرداد و خواص آنها

آشنایی با ۷ نوع سنگ ماه تولد خرداد و خواص آنها

1403/04/20

اعتماد به سنگ ماه تولد، قدمتی طولانی داشته و به گذشته‌های دور بازمی‌گردد. گذشتگان ما معتقد بودند که سنگ‌ها خواصی ویژه و منحصر به فرد دارند و هر ماه تولد از خواص بعضی از سنگ‌ها بهره می‌برد. طبق عقاید گذشتگان در صورت استفاده از سنگ متناسب با ماه تولد، می‌توان انرژی آن سنگ را دریافت کرد و از خاصیت آن استفاده کرد. در این مطلب به معرفی سنگ ماه تولد خرداد می‌پردازیم. اگر متولد این ماه هستید یا یکی از عزیزان شما در این ماه به دنیا آمده، با این مطلب همراه باشید تا با یکی از گزینه‌های جذاب برای هدیه به خرداد ماهی‌ها آشنا شوید.

انواع سنگ‌های ماه تولد برای خرداد ماهی‌ها

برای هر ماه تولد سنگ‌های مختلفی وجود دارد که به عقیده گذشتگان متولدین آن ماه قادر به جذب انرژی سنگ هستند. استفاده از سنگ متناسب با ماه تولد تاثیرات مثبت زیادی دارد هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی باعث بهبود شرایط می‌شود.

اصلی‌ترین سنگ ماه تولد برای خرداد ماهی‌ها، مروارید است. این سنگ طبیعی که از اعماق دریا و دل صدف‌ها کشف می‌شود خاصیت زیادی برای خردادی‌ها دارد و با جذب انرژی منفی باعث آرامش آن‌ها می‌شود و آن را به عنوان بهترین سنگ ماه خرداد می‌شناسند. البته سنگ‌های دیگری هم منسوب به این ماه هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سنگ ماه تولد خرداد

۱. سنگ ماه تولد خرداد: مون استون

مون استون یا سنگ ماه یکی دیگر از سنگ‌های جذاب برای متولدین خرداد است که از نظر روحانی اهمیت بالایی دارد. این سنگ را به عنوان سنگ ماه تولد زن خرداد نیز می‌شناسند زیرا تاثیر زیادی در بهبود جنبه‌های زنانه دارد. این سنگ باعث رشد درونی شده و انرژی را افزایش می‌دهد.

۲. یاقوت سفید

دیگر سنگ مخصوص خرداد ماهی‌ها، یاقوت سفید است که بسیاری از افراد آن را جایگزین الماس هم می‌دانند. این سنگ برای مدیتیشن و پاکسازی روح بهترین گزینه است و باعث بهبود بیماری‌های جسمی، تنظیم عملکرد غدد داخلی و درمان بیش‌فعالی می‌شود.

۳. سنگ ماه تولد خرداد: سنگ چشم ببر

دیگر سنگ ماه تولد خرداد، سنگ چشم ببر با جلوه فوق‌العاده زیبا است. این سنگ در گروه سنگ‌های کوارتز قرار دارد و به عنوان سنگ ماه تولد مرد خرداد هم شناخته می‌شود. از گذشته‌های دور این سنگ را به دلیل جلوه متفاوت، به عنوان سنگی جادویی می‌شناسند.

این سنگ باعث فعال شدن انرژی درونی شده و بسیاری از مشکلات جسمی مانند مشکلات مفصلی را درمان می‌کند. سنگ چشم ببر در درمان عارضه‌های قلبی و روماتیسمی موثر است و باعث گرمابخشی به اندام‌های داخلی می‌شود. این سنگ را به عنوان سنگ شانس ماه تولد خرداد هم می‌شناسند زیرا دارنده آن را از خطرات و انرژی‌های منفی، مصون نگه می‌دارد.

۴. الکساندریت

الکساندریت هم جزو سنگ‌های خرداد ماهی‌ها است که قیمت نسبتا بالایی دارد. این سنگ حاوی آهن، تیتانیوم و کروم است و رنگ فوق‌العاده آن اولین چیزی است که در نگاه اول جلب توجه می‌کند. این سنگ را نماد قدرت می‌دانند و باعث افزایش اعتماد به نفس می‌شود. الکساندریت یک احیاکننده درونی نیز است و باعث کاهش مشکلات روحی می‌شود. این سنگ به تعادل ذهن کمک ویژه‌ای می‌کند. برای مشاهده انواع و قیمت انگشتر الکساندریت زنانه به فروشگاه اینترنتی حجره شوشتری مراجعه فرمائید.

۵. زمرد

برای خرداد ماهی‌ها، زمرد هم به عنوان سنگ خاص ماه تولد آن‌ها شناخته می‌شود. این سنگ با رنگ سبز و دلربا یکی از سنگ‌های قیمتی محبوب است که برای تولید انواع جواهرات، مورد استفاده قرار می‌گیرد. زمرد یک سنگ معدنی است که حتی بدون تراش خاصی هم جلوه‌گری می‌کند و ظاهر فوق‌العاده‌ای دارد.

این سنگ در بسیاری از فرهنگ‌ها مورد توجه بوده و زیبایی آن انسان را محسور می‌کند. این سنگ را نماد عشق و پایداری هم می‌دانند و در بسیاری از کشورها سنگی مقدس است. از خواص سنگ ماه تولد خرداد، زمرد، می‌توان به جوانسازی، بهبود شرایط پوستی، آرامش روحی و... اشاره کرد. در دست داشتن انگشتر زمرد برای متولدین خرداد میتواند یکی از بهترین گرینه ها باشد.

بهترین سنگ ماه خرداد

۶. اکریزوپراز

این سنگ جواهری مات و خاص است و تفاوت آن با زمرد، وجود رسوبات کروم در آن است. این سنگ در یونان با نام تره فرنگی طلایی هم شناخته می‌شود و از نظر یونانی‌ها به عنوان سنگ مقدس آفرودیت شناخته می‌شود. از خواص درمانی این سنگ می‌توان به مواردی مانند کاهش دردهای جسمی اشاره کرد. این سنگ باعث تعادل روح و روان شده و اراده را افزایش می‌دهد. در درمان صرع، مشکلات قلبی و... نیز از این سنگ ویژه استفاده می‌شود.

۷. سیترین

یکی دیگر از سنگ‌های منسوب به خردادی‌ها، سیترین است. سیترین رنگ زرد و جذابی دارد و آن را به عنوان سنگ ثروت می‌شناسند، بیش از هر چیز به دلیل همین موضوع شهرت دارد. این سنگ که جزو سنگ‌های کمیاب هم محسوب می‌شود، خواصی مانند از بین بردن سموم داخل بدن دارد. این سنگ ترس‌ها را کنار زده و موجب جسارت و اعتماد به نفس در مصرف‌کننده می‌شود. سیترین فعال کننده چاکرای سوم است و اگر دچار بی‌قراری یا پرش فکری هستید و در خرداد به دنیا آمده‌اید، بهترین گزینه برای حل این مشکل خرید گردنبند یا انگشتر نقره سیترین است.

قیمت سنگ ماه تولد خرداد

هر کدام از سنگ‌های ماه تولد خرداد قیمت متفاوتی دارند. تفاوت قیمت  این سنگ‌ها به مسائل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به کمیاب یا در دسترس بودن سنگ اشاره کرد. سنگ‌هایی مانند زمرد و یاقوت سفید که جزو سنگ‌های کمیاب محسوب می‌شوند، سنگ‌های جواهری گرانقیمتی نیز هستند که تولید هر کدام از انواع جواهرات با آن‌ها از نظر مادی ارزش بالایی دارد.

قیمت سنگ ماه تولد خرداد

همچنین نوع جواهر تولیدی با سنگ هم در قیمت آن موثر است. برای مثال قیمت گردنبند سنگ ماه تولد خرداد نسبت به انگشتر و گوشواره متفاوت است. انگشتر معمولا وزن بالاتری نسبت به گردنبند دارد اما پلاک گردنبند به شرط نداشتن زنجیر نسبتا مناسب‌تر تمام می‌شود. در قیمت‌گذاری این سنگ‌هااصل بودن آن‌ها، طیف رنگی سنگ، بافت های طبیعی، پاک یا ناپاک بودن جواهر تاثیر زیادی دارد.

سخن پایانی

هر ماه تولد سنگ به خصوصی دارد و در این مطلب به معرفی سنگ مخصوص ماه تولد خرداد پرداختیم. همان‌طور که گفتیم استفاده از سنگ مخصوص ماه خرداد برای متولدین این ماه تاثیر زیادی دارد و در صورتی که سنگ مناسب خود را به همراه داشته باشند، می‌توانند از خواص آن بهره ببرند. سنگ‌های مخصوص خرداد به شکل جواهرات مختلف آماده می‌شوند. شما کدام یک از جواهرات تولید شده با این سنگ‌ها را می‌پسندید؟ انتخاب شما کدام سنگ مخصوص خرداد است؟

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
DNN