گردنبند خطی نقره زنانه


نام:
ایمیل:
پیغام:
کد مقابل را وارد کنید ...
آخرین اخبار و مطالب
شنبه 14 مهر 1403

خواص انگشتر فیروزه در روایات و احادیث متعددی آمده است. سنگ فیروزه یکی از سنگ‌های قیمتی است که علاوه‌ بر خواص درمانی، خواص انرژیک نیز دارد. به همین دلیل سنگ فیروزه همواره مورد توجه امامان و ائمه اطهار بوده است و در روایات و احادیث نیز به استفاده از آن توصیه شده است. در این مطلب قصد داریم با کلیه خواص انگشتر فیروزه اصل و روایات مربوط به آن آشنا شویم.

بیشتر بخوانید
چهار شنبه 04 مهر 1403

رنگ ها می توانند بر روی تمرکز، آرامش و تخیل انسان ها موثر باشند. به همین دلیل در مشاغل مختلف کاربردهای متفاوتی دارند.

بیشتر بخوانید
جمعه 23 شهریور 1403

آبکاری فلز نقره به وسیله طلا علاوه بر افزایش زیبایی نقره دارای مزایای دیگری نیز است. از جمله مزایای منحصر به فرد آبکاری نقره می‎توان افزایش مقاومت نقره در برابر اکسیداسیون، خوردگی، سیاه شدن و خط و خش اشاره کرد. ما در این مطلب تلاش داریم تا به هر آنچه که لازم است در مورد آبکاری نقره با طلا بدانید، بپردازیم. اگر شما نیز در این مورد نظر یا تجربه‌ای دارید، لطفاً در قسمت نظرات با ما و مخاطبانمان به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید
جمعه 16 شهریور 1403

انگشتر عقیق به عنوان بهترین انتخاب برای افزایش رزق و روزی شناخته می‌شود، زیرا در روایات اسلامی، خواصی مانند دور کردن فقر و جذب برکت به آن نسبت داده شده است. همچنین، انگشتر فیروزه نیز به دلیل داشتن خواص مشابه از اهمیت زیادی برخوردار است. امامان معصوم در احادیث خود به تاثیر مثبت انگشترهای فیروزه و عقیق بر ثروت اشاره کرده‌اند. دیگر انگشترها مانند شرف الشمس، یاقوت، و زمرد نیز برای بهبود وضعیت مالی توصیه شده‌اند و خواصی همچون دفع فقر و افزایش روزی دارند.

بیشتر بخوانید
DNN